.
29 Ocak 2010 Cuma
hayata ara
Çok yoruldum,biraz dinlenmeye ihtiyacım var.5 ay Antalya/Side'de olacam. Telefonum da kapalı olacak, isteyen mail atabilir arada bakarim :)
Daha Yeni Kayıtlar
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)