http://labs.sahibinden.com/
bu kadar.
15 Kasım 2010 Pazartesi
14 Kasım 2010 Pazar
son kutu da açıldı...
(bunu yazmışım da öyle kalmış)
son kutu da açıldı...
İşle evle gecen koşuşturmanın ardından eve tam olarak yerleştim. Dün. Eve yerleşeli çok olmuştu da, dün son kutuyu da actım. Bazı kutularım vardı birkaç yıldır acamadigim, mektuplar filan vardı atamadığım, bir heyecanla actım hepsini, atacaklarımı attım, saklayacaklarimi düzene koydum, hiçbirinden de kaçmadım, beni en acıtanlarını bile sakladım, barıştım kutularla.
son kutu da açıldı...
İşle evle gecen koşuşturmanın ardından eve tam olarak yerleştim. Dün. Eve yerleşeli çok olmuştu da, dün son kutuyu da actım. Bazı kutularım vardı birkaç yıldır acamadigim, mektuplar filan vardı atamadığım, bir heyecanla actım hepsini, atacaklarımı attım, saklayacaklarimi düzene koydum, hiçbirinden de kaçmadım, beni en acıtanlarını bile sakladım, barıştım kutularla.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)